کامپیوتر برنامه نویسی و آموزش
 

دانلود بهترین و پرسرعت ترین نرم افزار جمع آوری ایمیل از سطح وبسایت ها

 

GSA.EMail.Spider.5.30

نرم افزارهای ایمیل یاب زیادی وجود دارد بعضی تا حدودی رضایت بخش است و خیلی هاشون هم اصلا ارزش نصب کردن ندارند. اما این نرم افزار را که دوستان با هزار زحمت از یه سایت خارجی پیدا کردند براتون میزارم. نرم افزار فوق العاده کاربردی و مناسبی است. کافیه آدرس سایت رو بدید تا براتون ایمیل ها و شماره تلفن ها رو در بیاره. مثلا دوستان از وبسایت بلاگفا در زمان 5 دقیقه حدود 500 تا ایمیل استخراج کردند. سرعتش فوق العاده بالاست(البته به سرعت اینترنت شما هم بستگی داره).

لازم دونستم که این نرم افزار خیلی عالی رو برای شما هم قرار بدم تا دانلود کنید و استفاده کنید. نرم افزارش شماره سریال داره. فقط بعد از نصب نباید نرم افزار رو اجرا کنید و طبق دستور العمل زیر نرم افزار رو فعال کنید. این توضیحات تو همون سایتی بود که نرم افزار دانلود شده است.
 

پس از نصب این مراحل را دنبال کنید:


1)Run .exe file -- فایل نصب را اجرا کرده و نرم افزار را نصب کنید. 

2)Don't Open the program yet -- در هنگام نصب برنامه ای باز نباشد.

3) There is some protection in the program and it will shut off after you start it. So to fix that, add this to your Windows\System32\drivers\etc\hosts file and save it before running the program:
سپس پس از نصب نرم افزار را اجرا نکنید و به آدرس بالا از شاخه ویندوز خود بروید و فایل hosts را با NotePad باز کنید و کد زیر را تمام در انتهای فایل اضافه کنید و ذخیره کنید.

مسیر فایل hosts در ویندوزهای XP و Vista و 7 و 8 به همان صورتی که در بالا ذکر شده می باشد.

Code:
127.0.0.1 http://www.findsoftware.eu/
127.0.0.1 findsoftware.eu
127.0.0.1 http://www.rostock-schwarz.de/
127.0.0.1 rostock-schwarz.de
127.0.0.1 http://www.gsa-online.de/
127.0.0.1 gsa-online.de

4) Insert the serial!  -- سپس نرم افزار را اجرا کرده و گزینه Register را انتخاب نموده و نام و سریال زیر را وارد نموده و نرم افزار را دوباره اجرا کنید. نرم افزار آماده بهره برداری است.

 شماره سریال نرم افزار:

name:MKDEV TEAM
serial:L1E1-1437-I93

دانلود

 این نرم افزار در صورت انجام دقیق مراحل فوق 100 درصد قابل استفاده می باشد و در صورت بروز هر گونه مشکل پس از نصب و انجام مراحل بالا اینجانب از پاسخگویی به شما عزیزان معذور هستم. لطفا تماس نگیرید متشکرم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نسخه جدید

 Flash Player 11.5.500.104 Beta (IE)/(Non-IE) 32 BIT

توضيح مختصر : Adobe Flash Player برای مرورگر ها به منظور مشاهده سايتهايي که از انيميشنهاي فلش در سايت هاي خود استفاده کرده اند استفاده میشود.

در صورتي که در اينترنت گشت و گذاري کرده باشيد حتما به سايتهائي برخورد کرده ايد که براي ديدن آن سايت شما احتياج به نصب کردن Macromedia Flash Player را داريد تقريباً کمتر صفحه وبي ميتوان يافت که در آن از فلش استفاده نشده باشد. فرمت فلش و نرم افزار بزرگ Flash کمپاني ماکرومديا از جمله فرمتها و نرم افزارهاي زيباي و دوست داشتني دنياي کامپيوتر مي باشند که در کمتر وب سايتي شما اثري از اين فرمتهاي کم حجم و توانا نمي توانيد بيابيد. کمپاني بزرگ ماکرومديا چند وقتي است که تمامي امتيازات خود را به کمپاني بزرگ و آشناي Adobe واگذر کرده است تا من بعد ديگر نرم افزار Flash را از نسخه هاي بعد با نام Adobe Flash Playerبشناسيد. نرم افزار فلاش پلير (Flash Player) اين امکان را فراهم مي آورد تا برنامه نويسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاوير ويديويي، متن، صدا و ديگر افکتهاي گرافيکي به فايل هاي خود، برنامه هايي جذاب تر را آماده نمايند.

برخي از ويژگي نرم افزار Adobe Flash Player Final:
- ActionScript 3.0 : نسخه ي ??? از اکشن اسکريپت
- New virtual machine : مجهز به Virtual Machine يا ماشين مجازي جديد

جهت دانلود نرم افزار لطفا به ادامه مطلب رجوع نمایید.

 



ادامه مطلب ...

بنام خالق یکتا

در اینجا میخواهم کامپایلر زبانهای برنامه نویسی اسمبلی و پاسکال و سی را برای دانلود در دسترس علاقه مندان قرار دهم.

کامپایلر زبان Flat Assembler 1.70

این کامپایلر در بین دیگر کامپایلرهای زبانهای اسمبلی بی شک یکی از بهترین و قویترین کامپایلرها میباشد که در این رابطه یک پست جداگانه در این سایت موجود میباشد.

 

به صورت 16 و 32 بیت ارائه و در دسترس میباشد، کامپایلر 32 بیت این زبان دارای محیط ادیت همانند زبانهای سطح بالا میباشد.

 دانلود

 

 

کامپایلر زبان پاسکال Turbo Pascal 7.0 16bit

کامپایلر زبان پاسکال ورژن 7 شرکت بورلند.

دانلود

 

 

کامپایلر زبان سی پلاس Turbo C++ 3.0 16bit

کامپایلر زبان سی ورژن 3 شرکت بورلند.

دانلود

 

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

..............بسم الله الرحمان الرحیم.............. آموزش کامپیوتر و طراحی نرم افزار و سيستم عامل و زبانهای برنامه نویسی و نشر کتاب و مقاله سایت آموزش و کتاب و مقاله و نوشته های علمی و سودمند در تمام زمینه های دانش کامپیوتر و دانش بشر , آموزش زبانهای اسمبلی و پاسکال و سی و دلفی در سطح مقدماتی و پیشرفته جهت طراحی برنامه های سودمند در محیط 16بیت داس و 32بیت تحت ویندوز. آموزش برنامه نویسی به صورت خصوصی نیز پذیرفته میشود.
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ تخصصی کامپیوتر و برنامه نویسی و آموزش Esfahan Best Soft و آدرس ebsoft.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان